HTML

Már a Facebookon is!

Tiszakécske Blog

Görbe tükör - Hová
tettem a kalapácsot?

Tiszakécskéről - Tiszakécskének.

Olvasói leveleket, híreket, programajánlókat a tiszakecskeblog@gmail.com címre várjuk!

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

1956 (12) 2012 (3) advent (2) akad az aktív rádió (2) aktív rádió (2) áramkimaradás (2) árvíz (4) attilastreet (5) augusztus 20 (5) Bajcsy-Zsilinszky utca (2) Balázs Róbert (2) baleset (17) bélyeg (2) beruházás (6) best of 2012 (3) betörés (2) blog (2) Bohács Imre (3) busz (3) cián (2) csalamádé (2) csatornázás (3) csecsemő verés (4) csendrendelet (9) csendrendelet2.0 (2) Csernus Ferenc (4) dió (2) díszpolgár (2) előzetes letartóztatás (2) eső (2) évösszegző (3) falomlas (2) fejlesztések (2) felvonulás (3) fesztivál (4) foci (4) foci mecs (2) Frankel Leó utca (6) gáz (2) gázolaj (2) gázolás (3) Gémes Mihály utca (2) gyimesfelsőlok (2) Gyomaendrőd (2) gyöngyösi márton (4) hamburger (2) hangverseny (2) hiba (2) hírek (5) (5) honlap (2) hőség (4) időjárás (9) interjú (2) ítélet (2) iwiw (3) járási központ (5) járások (5) jávorka lajos (2) jégeső (3) jobbik (3) karácsony (3) karácsonyi gázolás (2) Károlyi Mihály utca (6) katolikus (4) kátyú (2) képriport (9) kerekdomb (7) kiskunfélegyháza (2) kitüntetés (3) komp (2) koncert (12) körfogó (2) kovács ernő (23) Kovács Ernő (3) kovács miklós (4) kultúra (3) Kun Béla utca (2) Lakitelek (3) lezsák sándor (4) lopás (12) mad roll (2) majális (4) március 15 (2) mcdonalds (2) média (2) megemlékezés (20) Méhész László (2) meki (2) melegrekord (3) Mihályné Bornemisza Eleonóra (11) mindenszentek (2) móricz (7) motorosok (5) MSZP (2) mtv (2) művelődési központ (8) Nagykőrös (2) népszokás (2) nőnap (2) nyereményjáték (3) Nyíkos Tamás (2) Oberna Zoltán (9) ókécske (2) OMSZ (3) önkormányzat (21) ovi (2) palacsintasütős ügy (2) pályázat (2) Petrezselyem László (2) polgármester (3) politika (15) Polyák József (2) prostitúció (2) rádió (2) refi (8) református (13) rendőrautó (3) rendőrség (55) repülés (2) Sánta Klára (3) siklórepülés (2) sport (4) Szabó Éva (2) szalagavató (2) szavazás (12) Szeidl József (2) szennyvíz (2) Szentkirály (2) szentkirályi út (2) szépségverseny (2) szerelem (2) szilveszter (2) S Klára (5) teaház (2) tél (5) templom ter (2) termálfürdő (4) testületi ülés (6) The Voice (2) Tisza (2) tisza (18) Tisza-part (13) tiszaalpár (4) tiszabög (5) tiszainoka (4) Tiszakécske Blog utca (9) tőserdő (2) Tóth Dezső (3) traffipax (10) trianon (4) turizmus (4) tűzijáték (5) tűzoltók (5) tv2 (5) üdülőövezet (2) új év (3) ünnep (2) utca nevek (3) útjavítás (3) útlezárás (2) vagyonnyilatkozat (3) választás (12) választás 2014 (2) városháza (4) vélemény (2) velocipéd vb (2) verseny (3) videó (10) vita (2) vonat (3) vonatgázolásos-ügy (5) wittner mária (2) zajrendelet (3) Zoboki Balázs (3)

Impresszum

2007.04.24. 20:25 HeMK

Tiszakécske - Dusnok 6:3

Kedves Polgártársaim!

Úgy hozta a sors, vagy valami más, hogy a hétvégén "kint voltam a meccsen", életemben először. Hogy emiatt-e vagy alapból ilyen jó a csapat, nem tudom de nyertünk. Az ifjúsági csapat 11-0-ra verte a vendégek ifi csapatát, a felnőttek pedig egy szívbemarkoló 6-3-al zárták a második félidőt Dusnok ellen.

A felnőtt meccsen (nem vagyok egy nagy szám becslő) 200-300 néző volt. Lehet ezt szépnek vagy éppen kevésnek is nevezni. Egy biztos, vannak tények: tény, hogy a kapu mögötti lelátó részre egyáltalán nincs igény, sőt, a fél pálya egyik  beton lelátó részére se igazán (apropó.. hol vannak a székek? a szerk.). A többi helyen kényelmesen - hézagosan voltunk. Nem tudom mennyi az össz befogadó képessége a sportlétesítménynek, de higgyétek el, még sokan elférnénk.

Olyan jó lenne látni két hét múlva, - amikor ismét itthon játszunk - hogy többen drukkolnánk a mi csapatunknak. Az én szívemben ég a remény, hogy egyszer ismét az első osztályban "rúgjuk" majd a bőrt. Ehhez viszont nem csak egy ütős csapatra, és pénzre, hanem biztató táborra is szükség van. Legyünk hát azok! Két hét múlva találkozunk/találkozzunk! :)
Legyen ez a "kezdő rúgás" azon a rögös pályán... HAJRÁ KÉCSKE!

Kép galériánk a két vasárnap délutáni meccsről itt...

4 komment

Címkék: foci foci mecs


A bejegyzés trackback címe:

https://tiszakecske.blog.hu/api/trackback/id/tr6663075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TiB 14 2007.04.25. 18:07:30

Rég volt már, hogy kint voltam egy hazai mérkőzésen, de valahogyan sikerült elkeverednem a Dusnok elleni meccsre.

Még szilárdan éltek emlékeimben a szurkolók heves érzelmek kiváltotta viselkedése, és nem csalódtam.
Megannyi beszólást és káromkodási formát tanultam meg most is.

Szerintem is körülbelül egy 300as kécskei ülhetett kint. Azért tűnt kevésnek első látásra, mert hatalmas lelátók vannak.
Mikor kifelé hömpölygött a tömeg, akkor döbbentem rá, hogy mennyien is néztük végig a mérkőzést.

Én elégedett vagyok a szurkolói táborral, nem rajtuk múlott, hogy csapatunk lecsúszott az első osztályból.
Hajrá Kécske!

Manitou 2007.04.25. 18:58:29

Hello!
Már éppen ideje volt a csapatnak valamit letenni az asztalra!!!!
Én személy szerint régen voltam focimeccsen,pedig valaha higgyétek el az volt a második otthonom!!!!
Én még a Domó-Bús-Gulyás stb féle csapatoknál fertőződtem meg a játék szeretetével.
Utána volt egy kis szünet,majd kezdődött a 90-es években a menetelés:évről -évre mind magasabb osztályba lépkedtünk!
Az NB2 (NB1/B) től már nem csak idehaza,hanem idegenbe is elkisértük Őket!
Nem sajnáltunk pénzt,időt, semmit, a CSAPAT-ért éltünk!!!
(Húúú mennyi vita volt anno az asszonnyal)!!
Az akkori csapat Guszti-Balla M.-Cseke-Török!!!
Ott voltunk Pécsett az osztályozón,a következő évben feljutottunk!
Ott voltunk a Stadion épitésekor!!!
Szurkolói csoportot alakitottunk (New Generation)!!!!
Olyanok játszottak akik a szivüket kitették a csapatért Maczkó-Nelu Besserman (ISTENKIRÁLY volt)-Holló Ricsi-Szűcs Lajos-Belvon Attila (ISTEN volt),és még sorolhatnám!!
A nézőszám 2500-10000 volt ellenféltől függően!!!
Azután volt az az "eladott" osztályozó,kiestünk.
Majd az az átkozott tulajdonos elvitte a csapatot Ceglédre,higgyétek el ezt egy elmaradt Magyar kupameccsen (BVSC) tudtuk meg ,álltunk a Stadion előtt és sokan ott sirtunk,hullott a könnyünk ,egy életformát vettek el tőlünk!!!!!
Nos azóta nálunk csak vegetálló csapatok vannak a pályán,kiöregedett fcistákat hoznak,a hazai kötődésű játékosokat pedig szélnek eresztették!!!
Hogy ennek szakmai vagy anyagi okai vannak-e nem az én dolgom eldönteni (bár van véleményem)!!
Kell a "zsoldos" de nem ilyen szinten,vagy legalább is nem a kiöregedett!!
No mindegy, sokakkal vitáztam már,hogy minek kellett nekünk NB1 mert még mindig lenne "jó" csapatunk!!??
Ezzel nem értek egyet, abban az időben a munkám álltal jártam az országot,mindenhol tudták Tiszakécske az első osztályban futballozik,sőt minket a szurkolócsoportot is ismerték (Harmadik Félidő cimű ujság)!!!!
Most meg ahogy hallom már a csapat "gazdája" is fennhangon szidja saját csapatát!!!
Ááááh na mindegy,sok sikert nekik,kivánom legyenek egyszer Ők is bajnokok évről-évre és majd akkor lesz ,leszünk többen is szurkolók!!!
Azt még hagy mondjam,hogy Kécskén most van egy bajnokcsapat :a kézilabda csapat(ffi.) ,csak sajna nem tudni lesz-e rá továbbra is pénz!!!??
Ezeken a mérkőzéseken még van tűz,játék,szurkolás mint valaha a Stadionban!!!
Bocs a hosszú visszaemlékezésekért!!

husika · http://husika 2007.06.12. 13:16:15

Szurkoljunk a kéziseknek, lagalább annyira megérdemlik, mint néha másnaposan pályára lépő focistáink.

XY 2007.06.28. 21:21:37

Sziasztok!
Én még elég fiatalocska voltam amikor Kécske meccsre jártam, de akkoriban mindegyiken (amit itthon játszottak) ott voltunk családostól. Vicces volt nézni mikor a Fradi ellen játszottak a fiúk, hogy anyukám nem tudja eldönteni kinek is szurkoljon. Megrögzött fradi drukker volt...(na ez megint egy másik téma) Rágtam a szüleim fülét, hogy vegyenek már nekem sárga pólót, meg kék gatyót. Sajna akkora lett meg mire a kécske lecsúszott...Akkor pont nem tudtam kimenni, mert nem voltam itthon :( Még mindig megvannak a ruhák, őrzöm arra az időre emlékezve...
Mi Békéscsabán voltunk meccsen, meg Pesten is a fradi ellenin. Nagyon élveztük.
Azóta sem voltam focimeccsen... Nem csak a kécskeiekkel van itt gond, hanem az egész magyar focival.
Na ennyit erről.
Hajrá kécskei kézisek!

(...tiszapartján zakatol a vonat, én a legtöbb csapat közül téged választalak, egy a jelszónk...)
süti beállítások módosítása